Huurder van een appartement:
Generali "Premium"

Generali assurance incendie
  • Maandelijkse betaling zonder bijkomende kosten.
  • Zeer voordelige tarieven.
  • Korting op uw premie Diefstal indien een beveiligde deur of een alarm.
  • Berekening en afsluiting online.

De prijs van de brandverzekering huurder van Genereli hangt af van het huurprijs.

Prijsvoorbeelden brandeverzekering huurder bij Generali in België van een appartement
Huuprijs Brandverzekering huurder+meubel
Rechtsbijstand Optie Diefstal
zonder alarm
Optie
Familiale verzekering
550 €
(1 kamer)
182,84 €/jaar (inboedel 25.000€) inbegrepen 88,89 € /jaar 79,61 € /jaar
750 €
(2 kamers)
196,41 €/jaar (inboedel 25.000€) inbegrepen 88,89 € /jaar 79,61 € /jaar
850 €
(3 kamers)
238,15 €/jaar (inboedel 54.425€) inbegrepen 88,89 € /jaar 79,61 € /jaar
950 €
(4 kamers)
253,30 €/jaar (inboedel 54.425€) inbegrepen 88,89 € /jaar 79,61 € /jaar
* Voorbeelden van premies berekend op maandag 12 november 2018 - 15:10 onder voorbehoud van fouten voor een appartement op de 2de verdieping in een flatgebouw grenzend aan andere flatgebouwen in 1020 Brussel, Pagodenlaan 73.

Sterke en zwakke punten

PLUS +

  • De optie rechtsbijstand is reeds in de prijs inbegrepen
  • Dekking van standaard software tot 2.500€ per schadegeval
  • Berekening, afsluiten en betaling via internet
  • Dekking bij ontdooiing van voedingswaren
  • Dekking in privégarages (max. 3) die zich op een ander adres dan het uwe bevinden

MIN -

  • De optie rechtsbijstand, die elders facultatief is, wordt meteen toegevoegd, wat de prijs bij Generali opdrijft
  • U zal niet altijd een Generali-makelaar, die uw contract beheert na het afsluiten, bij u in de buurt vinden

Met de brandverzekering huurder is bij schade aan uw woning uw verantwoordelijkheid gedekt en zijn uw bezittingen beschermd.

Welke informatie moet ik meedelen om een offerte voor een brandverzekering bij Generali te bekomen ?

Huurder of eigenaar? Huis of appartement? Als u huurder bent, moet u uw huurbedrag doorgeven. U bepaalt zelf het bedrag van uw inboedel.

Generali maakt toch een schatting op basis van de criteria die u ingaf. U kan het advies volgen of u heeft het recht dit op elk moment aan te passen om dichter bij de reële waarde van uw goederen te zitten.

Volgen de gids in de simulatie en klik op de info-iconen indien nodig. Generali stelt zelfs voor uw contract online AF TE SLUITEN.

De simulatie van uw premie Generali Brand gebeurt gratis online en zonder verplichtingen. Het aanbod wordt per email verstuurd.

Meer weten

Waarom een BA familiale ?

  • Deze optionele garantie dekt diefstal of vernieling van de verzekerde inboedel. Ze voorziet een vervanging van de sloten als de sleutels gestolen werden en biedt eveneens een schadevergoeding voor waardevolle voorwerpen tot 20.000€ per voorwerp. Ze dekt eveneens een diefstal gepleegd met geweld buiten de woning (diefstal op straat, in een voertuig) en komt ook tussen als de diefstal plaatsvond op een plaats die niet uw hoofdverblijfplaats (kot, garage,...).

Waarom een BA familiale ?

  • De BA familiale verzekering dekt de materiële en lichamelijke schade die u of één van uw gezinsleden bij derden veroorzaakt. Ze blijkt vaak onmisbaar voor een sereen dagelijks leven.

Bel voor dringende hulp direct naar, 24/7, van maandag tot vrijdag :

Met de Generali Brand Premium geniet u van een complete dekking:

  • Uw verantwoordelijkheid is gedekt voor opgelopen schade aan de woning die u huurt
  • Met de Premium, dekkingen zijn uw meubels beschermd tegen brand, waterschade, glasbreuk,...
  • De dekking gaat verder dan uw muren
  • De garantie Generali Home Assistance is inbegrepen in uw brandverzekering
  • in België op het nummer 02 533 79 39
  • of een adviseur als u bij het contract direct Generali heeft afgesloten op 02/801 31 32
Franchise

van 123,95 € per schadegeval en per risico

Rechtsbijstand

voor alle schade groter dan 489.16€ boven het bedrag van de franchise

Gratis

keuze om uw premie maandelijks, per trimester of jaarlijks te betalen, maar kosten worden aangerekend voor betaling per trimester of semester.

Een schadgeval ? Wat moet doen ?

In geval van brand, storm, overstroming,...

  • Neem de nodige maatregelen om de gevolgen van het schadegeval te beperken. Bijvoorbeeld: onderbreek de elektriciteit, de gas, het water,... verplaats voorwerpen die nog niet zijn beschadigd, zet ze eventueel hoger als ze niet tegen water kunnen, dek het dak af tegen insijpeling, enz....
  • Breng uw waardevolle spullen in veiligheid.
  • Neem foto's van de schade. Ze helpen om de omgang de schade te bepalen.
  • Maak een lijst van beschadigde voorwerpen
  • Vraag offerte voor de herstellingen.

Bij diefstal of poging tot diefstal.

  • Contacteer Card Stop (070/344.344) als u uw kredietkaarten of debetkaarten niet terugvindt.
  • Neem foto's van de situatie en de schade, en maakt een lijst van de ontbrekende voorwerpen
  • Blokkeer ramen of deuren als die niet meer correct sluiten.
  • Contacteer binnen de 24 uur de politie om een klacht in te dienen.

Geef het schadegeval aan .

Geef ofwel via een makelaar ofwel via een Generali-adviseur als uw contract direct wordt beheerd:

  • een gedetailleerde beschrijving van de omstandigheden van het ongeval of de diefstal
  • foto's van de schade
  • een lijst van de beschadigde of ontbreken voorwerpen
  • een copie van de aankoopfacturen die u bezit
  • een copie van het PV van de politie bij diefstal
Naar de Generali segmentatiecriteria